piątek, 25 lipca 2014

Marcin Dorociński

Witam Was w kolejnej notce
Dziś będzie trochę dłużej:-):-( Na początku proszę lajknijcie mojego Facebooka. Jako pierwsi dowiecie się o nowych notkach
Chciałbym opisać zawartość listu którego wyjąłem ze skrzynki w dniu wczorajszym. Uff, było ciepło, a raczej mokro. Taka pogoda ! Gdy zobaczyłem ze coś jest w skrzynce zasmuciło mnie to, ponieważ nie wiem jak u Was, ale u mnie przez cały dzień padał deszcz. Byłem pewien, że cała zawartość listu jest przesiąknięty wodą, jednak tak nie było !!! To co wyjąłem ze skrzynki bardzo mnie ucieszyło. Był to autograf od jednego z moich ulubionych aktorów, a mianowicie Marcina Dorocińskiego. Uwielbiam go za rolę w 'Jacku Strongu'. Wydaje mi się, że on po prostu był stworzony do tej roli. Troszkę na ten autograf musiałem poczekać ale było naprawde warto. Otrzymałem obydwa zdjecia z dedykacją- drugie idzie na wymianę 

A teraz Ladies And Gentleman ! Wasz ulubiony cykl. 
Teraz na poważnie ile razu juz na blogu pisałem- proszę jeśli piszecie prośbę o adres to niech ma on ręce i nogi. Na blogu sie trochę uspokoiło, ale teraz jest młyn na Facebooku. No czy ja jestem 'sprawdzaczem'( whatever it means). Piszecie do mnie czy ten adres jest właściwy? Nosz kurka macie FanMaila. Ja zamieszczam adresy na blogu i Facebooku, a jeśli tego nie robię to tylko dlatego że są one prywatne i zostałem poproszony i ich nie rozpowszechnianie. Wiec proszę- uruchomcie czasem ciągły proces poznawczy polegający na skojarzeniach i wnioskowaniu, zwany w skrócie myśleniem
Do następnej notki i wypchanych skrzynek :D

4 komentarze: