czwartek, 3 lipca 2014

Robin Williams

Hejka,
Witam Was w kolejnym poście. Długo mnie tu nie było, ale złożyło się na to kilka czynników: zakończenie roku, pusta skrzynka oraz uszkodzony iPhone :-(. Serwis zapewnił mnie, że dostanę nowego 5s-a. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Do dzisiejszej notki byłem zmuszony zrobić zdjęcia starym 4s-em. Autograf, który dziś otrzymałem jest od wspaniałego aktora jakim jest Robin Williams. Jest on znany z licznych komedii w tym jednym z moich ulubionych - Noc w Muzeum. Pisałem na adres jego 3 części, której premiera już w grudniu. Bardzo cieszy mnie autograf od tego aktora. Muszę was uprzedzić, że notki będą pojawiały się rzadziej, gdyż wybieram się na ponad miesięczne zasłużone wakacje. Mam jednak nadzieję, że może uda mi się kogoś spotkać i napisać notkę.


9 komentarzy: